Min värsta mardröm har tyvärr blivit sann.
Tequila :'(

   
 


kan inte göra så mycket mer än att gråta när jag kollar på bilderna jag tog på mig och henne dagen innan.
tyvärr går det inte att lägga över dom på datorn men vilken dag som helst lägger jag upp dom här på bloggen.

hon var som min bästa vän.
ni som träffat henne vet att hon var väldigt speciell.
sov i min säng, ville att jag skulle bära runt på henne, i torsdes natt hade jag somnat i soffan och vaknade av att hon ylade uppe i mitt rum.. hon hade antagligen vaknat och upptäckt att jag inte låg i sängen med henne, kan tänka mig att hon såg mig som sin mamma för hon var alltid där jag var och när jag var i mitt rum skulle hon alltid också vara där och ville att jag skulle bädda ner henne i min säng.

får tänka på alla bra stunder med henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0