Gymnasiet

Vet inte hur mycket skit mitt "gäng" hittade på under dom tre åren.
Vi skolkade för det mesta och när vi inte gjorde det kom vi försent eller gick tidigare.
Menar, ska en till tandläkaren ska ju alla vi andra också det ;)

Tänkte skriva upp lite saker som jag aldrig kommer glömma som hänt dom senaste tre åren.
Har jag glömt något får ni gärna fylla på :)

- Magda kastade en kökskniv i väggen i ett klassrum
- Emmelie eldade upp en "rävsvans" torr kvist och släppte sedan den när den brann för att hon blev så rädd.

- Vi hittade en nyckel och provade den i alla dörrar i gången vi inte fick gå i. (den som nu är den nya gången på sidan)
- Magda invigde radion i klassrummet genom att dansa på bänkarna

- Klassresan till Köpenhamn.
.Vi besökte christiania. Det första vi fick se var några småpluttar som stod och rökte på i en trappuppgång.
.Vi var även på ett museeum med döda kroppar;)
.På kvällen var det utgång som gällde med hela klassen + lärarna
  
- Alla bråk
- Min 18års fest. Tjejerna från klassen som jag umgicks kom hem till mig och förfestade.

- Tesse födde en söt liten flicka som heter Nelly och slutade i vår klass.
- Jag förlovade mig under sommarlovet förra året

- Jag och Emmelie var ute på världens sämsta praktikplats förra vintern. Maxi vid högskolan. På min 18års dag låg jag på knä och sopade under alla hyllor. (för det gör dom en gång om året och vi åkte på det.. MEN vi hittade fem år gamla kattmatsburkar så man börjar ju undra)
- En häst bet av bellas töjning så hon fick sy sitt öra >.<

- Min grupp som jag var med i kom tvåa i vårfesten som är en tävling mellan alla blomsteraffärer i stan plus vår skola. Vi kom tvåa;)

-Vi ställde även upp på kulturnatten. Min grupp representerade Brats.


har jag glömt något? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0