ishockey

I fredes var jag och emmie på ishockey i sannarpshallen.
Det var gratis inträde så det var ju en hel del folk, men jag trodde faktiskt att det skulle vara lite fler.
Kan inte påstå att ishockey är ett intresse, däremot är alla snyggingar i publiken och på isen ett intresse;) haha. Ska börja ta mig i kragen och gå på matcher lite oftare, eller vad säger du Emmie? haha

Träffade även på dennis och hela gänget.
När det var 20min kvar ungefär satte vi oss på andra sidan med motståndarna, dom var ganska galna haha.

Sen försvann ju en viss person som var väldigt full så alla trodde att han däckat i någon buske.
vi gick runt och letade och ringde och ringde men vi fick inget svar, efter ca. en timmes letande åkte hans vänner iväg och då ringde han upp mig och var ute på en promenad typ. jag och emmie åkte och letade efter honom och hittade honom gåendes vid busfabriken och efter mycket om och men fick vi in han i bilen så körde hon hem oss till mig. Han däckade nästan direkt när han kom hem till mig, klockan vara bara 10 ungefär så jag städade mitt rum,läste tidning, pratade i telefon och satt vid datorn. somnade runt halv 4 och blev väckt runt fem för att han ville ha dricka haha. men nu är det jämnt;)

klart som fan att jag inte lämnar en människa jag bryr mig om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0