Olycka

Den 11 oktober var mina två kusiner på väg hem om jag inte minns helt fel och den ena skjutsade den andra på moppe. Av någon anledning skulle hon som körde pilla med backspeglen samtidigt som hon körde och detta slutade med att hon körde in i en sten och voltade med moppen. Hon hamnade i diket, min andra kusin flög av moppen och hamnade en bit bort och moppen hamnade åt ett annat håll. Moppen blev skrot och nu antar jag att hon inte kommer vilja köra moppe mer.
Den 20 oktober satte dom in spikar i armen på henne, då hade hon gått runt med bruten arm i 9 dagar för att det inte gick att gipsa. Tydligen skulle det kunna läka ihop själv. Hennes arm var av uppe vid axeln.. Spikarna hjälpte inte så i fredes, fredagen den 13. drog dom ut spikarna och öppnade upp från nyckelbenet och ner en bra bit på armen för att sätta in skruv. Hennes ben var krossat så jag antar att det var därför hon har fått genomgå såhär mycket.
Tycker verkligen synd om henne. Långt ärr och 24 häftstift.. Men det kunde faktiskt gått mycket värre. Hon kunde faktiskt brutit nacken och dött :(


Laddar inte upp någon bild på såret för det ser ganska äckligt ut, men kaxig var hon igår när vi var hemma hos farmor haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0