Tjejkväll

Får väl börja med att säga att du är helt jävla otrolig.
Precis som att du bestämmer över mig? skulle inte tro det va! du är stans största hora och jag gör precis vad jag vill, när jag vill, med vem jag vill ;) . . . precis som du!
Ni får tro vad fan ni vill.
------------------------------------------------------------------------------

Igårkväll åkte jag, Emmie och Elin iväg och köpte godis utanför Eldsberga.
Kul att bara komma ut liksom. Trodde dock att Emmie skulle köra ihjäl oss ett tag.

Senare kom Hanna hem till Emmie, så kollade vi på en hemsk film. Snacka om att både jag och Hanna flög upp ur sängen haha. Mitt i filmen började Emmie laga mat till oss tre så hon missade ju filmen.
Snäll som Hanna är körde hon hem mig senare på kvällen och innan det åkte vi ut till hennes föräldrar för att hon skulle hämta lite saker.
Trevlig kväll med andra ord :)


2005? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0