Utgång med tjejerna :)

Hade suttit och skrivit ett ganska långt inlägg och sen tryckte jag på någonting så allt försvann. Typiskt.
Får försöka skriva om det nu fast lite kortare, orkar ju inte sitta här hela dagen ;)

Förfest hos Hanna igår.
Alla lyckades bli aningen runda om fötterna hehe.
Det pratades om massa saker som hänt som vi inte berättat för varandra. Ganska kul faktiskt. Eller snarare riktigt jävla kul haha. Ibland skrattade jag så mycket att tårarna var påväg att komma.
Senare på kvällen gick vi till tre hjärtan och stannade där resten av kvällen.
Emmie hade en indier efter sig som försökte hålla om henne. Hennes nya ragg som hon inte har berättat om kanske? Hm. Man börjar ju undra ;)
Innan när jag vaknade var jag hur trött som helst och det var mörkt ute så jag tänkte att jag kunde sova några timmar till. Jo men visst. Klockan var fyra på dan så det var bara till att vakna till.

Har tömt mitt rum idag så kamerasladden är borta.
När jag hittar sladden kan jag kanske ladda upp någon bild, om inte alla bilder är hemska haha.


Gammal bild på mig och Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0