Redan oktober

Det är helt galet hur sjukt snabbt tiden går.
Jaja, snart är sommaren här igen som tur är.

Har blivit en helt del shopping i veckan.
Har beställt en YSL mascara (den jag skrivit och lagt upp bild på förr), och så har jag beställt en skjorta.
Förhoppningsvis kommer det idag :)
Har även köpt två stickade tröjor, en tshirt och ett linne och igår köpte jag en rosa skjortliknande sak?! vet inte riktigt va det är för något men fin var den iallafall. Så nu har man uppdaterat gardedroben lite iallafall.
La även undan en jacka igår som jag antagligen hämtar ut idag. Problemet var att den var i svart och jag vill inte ha en svart jacka eftersom att Tequila fäller och den drar åt sig päls.

Ikväll kommer bli en rolig kväll känner jag på mig.
Känns lite konstigt att jag inte ska träffa dom jag brukar vara ute med, men lite nytt folk är alltid roligt :)

Är jätte förkyld just nu med.. Hostar och snorar.. Har dessutom ögoninfektion. KUL
Men det ska inte få förstöra min helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0