Är på bra humör igen :)

Har varit på sjukt dåligt humör hela dagen idag.
Har gått igång på minsta lilla sak och nu sitter jag här och är inte det minsta sur längre.
Sitter mest och skrattar för mig själv just nu hehe.

Åkte till Eurostop innan. Skulle köpa cola, det är mitt nya beroende.
Var beroende av det när jag gick i skolan, men drog ner på det sen.. Men nu är jag på det igen.
Dricker dessutom endast cola på burk, så nu vet ni det.

Köpte även två nagellack.. Är väl inne på mitt tioende nu på två veckor eller något.
Tur att dom bara kostar runt 30kr, synd dock att dom tar slut på en vecka eller två. Men nu har jag som sagt flera olika färger och det är kul eftersom att jag tycker om att pilla med mina naglar om dagarna :)

Köpte även shimmer powder, ja ni tjejer vet ju va det är för något iallafall. Det är snyggt att ha på kinderna när man ska på fest.

Fick även bli ett försvarets hudsalva med. Har väldigt torra läppar och har haft det sen i somras. Brände väl sönder dom totalt antar jag. Nu är det kyligt ute och då blir det bara ännu värre.
Förhoppningsvis hjälper de.. Kan ju inte gå runt med idominsalva om dagarna , det ser ju sjukt ut.
Jag tycker att dom nya är mycket roligare att köpa imed att dom är rosa, så såklart köpte jag den rosa istället för gröna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0