Besök utav Sebbe

Fick besök av Sebbe innan. Ja, mitt ex..
Det var första gången han var här sen vi flyttade.
Kändes ganska konstigt att han var här, men det är positivt!
Har absolut inga känslor för honom och kommer aldrig bli tillsammans med honom igen.
Känns bra att vi kan vara vänner iallafall men hade inte klarat av att umgås med honom dagligen för han går mig fortfarande på nerverna om jag nu får säga så hehe.
Är väl för att vi var tillsammans så länge som vi var och att det bara är tre månader sen det tog slut.
Vi har verkligen vuxit ifrån varandra sjukt mycket sen vi var tillsammans. Vi har inget gemensamt längre.
När han var här innan var jag väldigt osocial. Jag satt och målade mina tånaglar och fingrarna och han satt i min säng vid min datorn haha!

Nu sitter jag iallafall här och käkar chips och dricker cola.
Var på Eurostop och handlade det innan när han ändå skulle åka härifrån =)

Ikväll är det Idol som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0