Idol med Dennis, pizza och mördare

Åkte ut till Dennis och umgicks lite med honom.
Vi åkte till Oskarström och beställde pizza för att han var sugen på det.
När vi kom tillbaka kollade vi på Idol och skrattade lite:)
Katterna som han och Florre har är sjukt söta och små. Ser visserligen lite roligt ut att dom har 6 tår men det gör dom ännu sötare :D

Nu är det läggdax var det tänkt.
Är väl inte så speciellt trött egentligen, men jag tänker bara en massa när jag är vaken.
Tänker på en viss person bla. och det är väl inte så bra kanske imed att jag inte vill göra det egentligen.

Men först ska jag läsa klart tidningen. "Misstänkt". Tur att någon läser något kul i denna familjen iallafall.
Men löjlig som jag är läser jag den endast när min dörr är öppen så ingen kan stå och glo i nyckelhålet.. Ja, jag är mesigare än fan. När jag läst om mördare osv tror jag dessutom att det står en utanför mitt fönster eller ligger en under min säng. Men eftersom att Tequila är lika mesig (om inte värre) så hade hon märkt det före mig :)

God natt allihop :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0