Lördagen

Åkte som sagt hem till Emmie på tjejmiddag.
Smart som jag var hade jag glömt mitt leg hemma så mamma fick åka ut med det.
God mat åt vi iallafall och en väldigt god tårta. Blev lite chips och dipp på det sen med hehe.
Vi spelade även "jag har aldrig" hahaha. Synd att man inte kom på så mycket frågor eftersom att man redan vet det mesta om varandra, då är det ju inte kul. Halv 12 skulle vi iallafall ta bussen in till stan så vi gick ut i tid ovh satt i busskuren och löjlade oss.
Väl på bussen fick Emmie åka gratis för att hon fyllde år, det var ju snällt :D
Sen höll jag i allsången på bussen haha. Jag och elanie höll i allsången i stan och på tre hjärtan sjöngs det också för henne.
Blev att vi sprang fram och tillbaka mellan tre hjärtan och corner. Vi avslutade på corner iallafall.
Därifrån finns även dom bästa minnena från den kvällen =)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0