Nyttiga veckan

Käkade precis middag men sen när jag gick upp på mitt rum igen blev jag hungrig haha!
Så jag gick ner och gjorde lite mackor och tog med mig cola upp :)
Innan middagen klämde jag i mig en påse chips och lite naturgodis!
Jag hatar denna veckan varje månad;) Den gör mig fattigare än va jag redan är.
Men duktig som jag är har jag gått upp 4kg på ca. 3 veckor, det är nice :D
Synd att det är all cola och chips som gjort de bara. De värsta som kan hända är att de endast sätter sig på magen. Så om ca. en och en halv månad hoppas jag att folk slutar klaga på min vikt! Det är min kropp och mitt liv. Jag försöker iallafall gå upp i vikt och det blir inte bättre av att folk kommenterar hela tiden. 5kg sen är jag nog nöjd med min kropp och då skiter jag i vad andra säger för då har jag gått upp 9kg iallafall.

Ungefär detta åt jag igår:
¤ 2frukter
¤ 2-3glas saft
¤ 3 burkar cola (helst innan ja ska lägga mig)
¤ middag
¤ en påse chips
¤ choklad
¤ ca. 2 glas vatten
¤ naturgodis
¤ godis
¤ 1 macka

så nu vet ni det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0