Ovanlig tisdag

Kollade lite på Idol sen fick jag ett sms där jag blev förfrågad om jag ville med och dricka lite.
Javisst tänkte jag eftersom att jag ändå inte har något annat att göra. Så halv elva igårkväll åkte jag iväg.
Blev en och annan öl och annorlunda sällskap. Kändes ganska bra att jag kan umgås med S utan att det blir massa tjafs.
Runt halv ett inatt gick jag ut och pratade lite med E som bara bodde något hus ifrån där jag var.
Var ganska spännande att träffa honom faktiskt. Visste endast att han bodde där någonstans men inte så nära.
Nu känns det som att jag pratar mycket i gåtor men ni som känner mig vet ju vad jag pratar om :)
Tiden bara sprang iväg och helt plötsligt hade vi stått där i en timme. Men jag klagar inte, för det var det verkligen värt! Snygg var han dessutom. Hade dock inte gjort mig iordning någonting eftersom att jag inte hade planerat att träffa honom just den kvällen. Men men. :)
När vi pratat klart gick jag upp till M och S igen. Då låg den ena under bordet och den andra i sängen. Dessutom blev S stucken av en geting, det var lite kul faktiskt haha! Runt fyra eller något lyckades jag somna som tur var. Tog bussen hem sen direkt när jag vaknade och nu sitter jag här. Får se vad som hittas på idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0