Skor,klänningar,väskor,smink.

Ungefär så ser min vardag ut!
Sitter varje dag och funderar på vad jag ska ha på mig till helgen.
Kommer alltid fram till att jag inte har något roligt i min garderob så det blir alltid en sväng in till stan för att se om jag hittar något nytt jag kan ha.
Även om jag kanske inte hittar någon ny klänning känns det annorlunda om man hittar en ny väska man har till eller kanske ett par nya skor?
Nu har jag iallafall skor så jag klarar mig ett tag!
Har nämnligen tre inköpta par på mindre än en vecka.

Åkte iväg innan för att lämna tillbaka ett par för att jag insåg att de va onödigt att ha kvar dom imed att ja redan har så mycket skor. Jo men visst. När jag lämnade affären hade jag införskaffat mig två nya par haha!
Som tur var gjorde kassörskan något fel. Skulle betala lite mer imed att ja hade plockat på mig två par, men när ja sen skulle betala fick jag pengar tillbaka och behövde inte betala något :S helt skumt, men jag klagar inte haha. Hon var nog lite förvirrad eller något.

I förrgår åkte jag ut till världens snyggaste Jimmy för att kolla film:)
Så fort jag ser människan känns det ungefär som att mitt hjärta ska hoppa ur för att de slår så fort hehe.
Kunde inte låta bli att ligga och kolla på honom när vi låg där i hans säng och kollade på filmen:)
Han är ju hur fin som helst! Ni tjejer som inte har sett honom när han sover har verkligen missat något.

Imorgon är det fredag med. Får väl se vad som händer.
Har ju smittat ner en hel del så folk ligger hemma och är sjuka och andra jobbar!
Känns som att detta kommer bli en tråkig helg:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0