10 Detta visste ni nog inte om mig!

1. Jag är väldigt mörkrädd
2. Jag HATAR hav... förstår inte hur man kan bada i de vattnet.. URK!!!
3. Jag är beroende av att shoppa underkläder
4. Jag har funderat ut mina barns namn. Blir det två tjejer ska dom heta Tindra och Kelly.
5. Jag har två ärr på min kropp som jag knappt vill visa, fast att andra säkert inte hade reagerat på de. De ena döljer jag och det andra syns på somrarna.
6. Jag är väldigt duktig på att passa tider
7. Jag tror att det finns spöken i och utanför mitt rum
8. Jag saknar skolan
9. Jag har knappt kontakt med pappa och mina syskon som bor hos honom
10. Jag går för det mesta runt nästan helt osminkad nu för tiden, de ni ;)

Hoppas ni lärt känna mig lite bättre nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0