söker jobb

Sitter här och skickar iväg mitt cv och personliga brev. Började slöa lite när det gäller det men nu är jag igång igen :)

Idag är jag ledig men ska prata lite om praktikplats. Ska ju ut i 7 veckor eller va det var.
Men har jag tur kan jag få en praktikplats inom komunen och sköter jag det bra kan jag bli anställd i tre månadet.. Bättre än inget ju, då har man några månader på sig att skaffa sig något annat + att man har lite inkomst eller ja, man tjänar 15.000 någonting innan skatt och just nu lever jag på noll så man tackar ju inte nej hehe.
Bra att dom har gjort såhär för oss arbetslösa ungdomar.. satsat några miljoner på oss för att vi ska kunna göra detta. Men tydligen skulle man vara 20 år för att få göra det, men jag har antagligen tur och få göra det ändå fick ja höra i fredes ;D



jeans : Hm
blus : Lindex
väska : Gina tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0