min fredag

Min kväll spenderades hos Magda igår. Hon gjorde hamburgare och potatismos :)
Men sen somnade jag i hennes soffa och valde att åka hem haha.

på bussen satt det ett gäng med jobbiga småungar. säkert 13år och fulla..
man hörde hur dom snackade om att dom var pissiga och skulle pinka i papperskorgen å grejjer.
sen gick dom fram till busschauffören som inte ville stanna för att han redan var 6min sen.
på tillbaka vägen till sätet dom satt på stannade ena killen till och började prata med mig.
han sa att han kände igen mig och undrade hur gammal jag var. elakt svarade jag "tror jag inte att du gör och jag pratar inte med småungar som er" sen kom hela gänget fram och när dom insåg att jag inte var sugen på att prata satte dom sig där bak igen.
Snett jämte mig satt det en kille som flinade åt hur otrevlig jag var mot dom och när jag hoppade av bussen stannade han och frågade om han kunde få en cigarett och sen gick vi till österskans tillsammans.
jag har sett honom förr men kopplar inte från vart och det var samma sak med honom hehe.
han frågade om vi var lika gamla vilket jag inte trodde, så jag sa att jag inte visste men att jag ska fylla 20. han ba jaha oj. jag är 25 och trodde att du var lika gammal för vi har träffats någonstans förr.
vi pratade om allt från att han har flyttade ihop med en tjej och därför är bosatt i oskarström, men nu är det slut mellan dom till vad jag lyssnar på för musik haha!
ganska kul faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0