vit kajal

visste ni att vit kajal är inne nu i vår?
själv köpte jag en vit för någon vecka sedan och personligen tycker jag att en vit är finare än svart.
visste inte att det skulle bli inne nu i vår när jag köpte den, utan det läste jag bara precis hehe.
jag ville bara få mina ögon att se större ut.. men ni måste ju hålla med om att vit kajal är snyggt?

nä, nu ska jag rensa bland mitt smink. var längesen nu. ska tvätta min foundation borste och svamp och alla andra penslar med. ni vet om att man helst ska tvätta sina penslar och svampar minst en gång i veckan? fast det kan man no gräkna ut själv.. massa döda hudceller och bakterier..

kanske dax för er också att rensa bland erat smink?
visste ni att:
- en mascara håller i 3-6 månader. sedan ska man slänga den
- underlagskräm,puder,concealer och rengöringsmedel håller i 6-8 månader
- läppglans/läppstift,rouge håller i ett år
- eyeliner och läpp penna håller i 18månader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0